Klacht Voga: Bestelde en betaalde stoelen niet geleverd en annuleren van order is niet mogelijk

Klachtnummer
# 164261
Gebruiker
Mo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 januari 2015 heb ik 6 Eames stoelen besteld bij Voga.com. Het bedrag van eur. 566 heb ik bij bestelling betaald via IDEAL betaling, en is direct van onze rekening geschreven. Afgelopen weken contact gezocht met Voga, wat heel moeizaam verliep. Uiteindelijk vernomen dat de bestelling eind april zou worden geleverd. Na weer een contactmoment, zou de bestelling pas in week 28!! worden geleverd. Inmiddels via verschillende mailadressen bij Voga aangegeven dat wij de order willen annuleren en het betaalde bedrag retour willen hebben op de rekening. Hierop is vanuit Voga geen respons gekomen. Ik krijg sterk het gevoel dat Voga oplichters zijn en denk erover om aangifte te gaan doen bij de politie.

De oplossing

Garantie dat bestelling zsm wordt geleverd of het aankoopbedrag retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voga?