Klacht Voga: Tijdens bestellen is niet bekend dat er verzendkosten worden berekend.

Klachtnummer
# 271202
Gebruiker
Koos van Rijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Lamp half maart besteld.Na eindeloos lang wachten en mailen (de levering werd elke keer uitgesteld) hebben wij vandaag bericht gekregen dat onze lamp klaar ligt in het magazijn van Voga Ierland. De geplande levering was juni jl.
Tijdens het bestellen was niet duidelijk dat wij de verzendkosten vanuit Ierland nog moeten betalen. De Lamp kost 85 Euro, de verzendkosten bedragen 29,81 Euro ~35% van het aankoopbedrag. Als wij dat wisten hadden wij de lamp niet bij Voga besteld.

De oplossing

1. Duidelijk op de site vermelden dat er verzendkosten berekend worden en ook wat die kosten zijn.
2. Leverdatum waarmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voga?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen