Klacht Voga: Van te voren niet duidelijk dat levering maanden kan duren!

Klachtnummer
# 282633
Gebruiker
Nara
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stoel besteld afgelopen zaterdag .het wordt niet duidelijk wanneer ik de stoel kan verwachten, ook niet na de vraag via de mail. Heb geprobeerd tel. Contact op te nemen. Krijg in het Engels te horen dat dit nr niet beschikbaar is. Ordernr.: #SH9055.
Krijg later te horen via mail dat de levering 10- 16 weken kan duren!
Als ik dat geweten had, was het stoeltje hier nooit besteld

De oplossing

Wil weten wanneer ik de bestelling kan verwachten. Wanneer het echt 10-16 weken kan duren, wil ik mijn geld terug. Is een cadeau wat 9 dec gegeven dient te worden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voga?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen