Klacht Voga: Waarschuwing - VOGA licht mensen op

Klachtnummer
# 164238
Gebruiker
Bernard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind vorig jaar heb ik artikelen besteld die niet geleverd zijn of worden, ook niet na het aanbieden van mijn kant van een redelijke leveringstermijn. Ook geld wordt niet teruggestort. Inmiddels heb ik aangifte bij de politie gedaan en ik raad iedereen dat ook te doen.

Een aantal punten:
Tip: Kijk ook op trustpilot. De positieve recensies aldaar zijn door VOGA zelf in scene gezet.
Geld, via de creditcard betaald, wordt doorgesluisd naar Mauritius. Dit heb ik terug kunnen halen (tip: via betwistingsformulier). Een Ideal betaling kan ik helaas niet terug gestort krijgen. Voorwaarden zijn tussentijds aangepast waarin gesuggereerd wordt een levering eindeloos te kunnen uitstellen. Dat kan natuurlijk niet. Communicatie met dit bedrijf is (nagenoeg) onmogelijk en staat altijd in het teken van vertraging, tenzij het gaat om een nieuwe aankoop of het overmaken van geld.

Het is een kwestie van tijd maar dan zal blijken dat dit een oplichtingersbende is!

De oplossing

Terugstorten van het geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voga?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen