Klacht Vogue Bike: Gebroken frame van de bakfiets wordt niet opgelost!

sad Niet opgelost
Th. van Hulten

Beste Vogue Bike bedrijf!

k constateer, helaas, dat u op mijn twee eerdere mails geen reactie geeft. Ik betreur dat omdat wij nog steeds met een kapotte bakfiets zitten en op 7 september jl het probleem bij u is gesiganleerd.
Ook uw dealer in Oosterhout en Dongen kunnen geen oplossing bieden! Dit terwijl Halfords in Oosterhout bij u heeft geïnformeerd en blijkbaar een negatief antwoord heeft gekregen.

Wij mogen van geluk spreken dat mijn dochter nagenoeg stilstond, met drie kinderen erin, toen het frame afbrak. Als je een groot bedrag betaald voor een bakfiets en deze is blijkbaar niet te repareren dan is dit wel een kapitaalsvernietiging. Ik weet niet of andere gebruikers van een bakfiets hiervan op de hoogte zijn?

Omdat het al twee maanden geleden is dat ik voor het eerst met u in contact kwam stuur ik u reminders met de vraag of uw leverancier al iets kan aangeven over de levering van het frame.

Ik hoop dat u op korte termijn met een passende oplossing komt zodat wij weer gebruik kunnen maken van deze of een andere fijne bakfiets.
Mocht u dit niet kunnen geeft u dit dan aub aan zodat ik kan op korte termijn kan zoeken naar een ander bedrijf of instantie die mij kan helpen bij het vinden van een oplossing met uw bedrijf.

Jammer dat het bedrijf Vogue Bike niet meer reageert en mij met een kapotte bakfiets van 1700 euro laat zitten.
De garantieperiode is voorbij maar je moet toch een kapotte bakfiets kunnen laten maken. Dit blijkt bij het afbreken van het frame dus een groot probleem te zijn. Op deze wijze om gaan met een vraag/klacht is helaas beneden al verwachting van een bedrijf.

Leveren van een nieuw frame of een andere bakfiets misschien met bijbetaling omdat de garantieperiode voorbij is. Maar zorg dat wij weer met een bakfiets kunnen rijden!

Bijlagen

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Th. van Hulten
Uiteindelijke oplossing Ik heb niets vernomen van Vogue Bike dus ik weet niet naar wie hun een bericht hebben verzonden en wat hun voorstel is!