Klacht VOKU: lekkage na plaatsen dakkapel

rene55555

Onze ervaring met het bedrijf voku in mijdrecht.
We hebben een oud huis gekocht in vinkeveen en zochten iemand voor een dakkapel.
Wij dachten laten we iemand nemen uit de buurt dus dat werd voku uit mijdrecht.
Gebeld en een afspraak gemaakt, er kwam iemand langs om te kijken en het was geen probleem.
Prijs was bekend en we hebben gebeld dat het goed was. ik geloof dat diezelfde dag nog iemand langs kwam om alles rond te maken en te tekenen.
Een paar weken later was het zover en begonnen aan het dakkapel. Ik heb ze lekker laten gaan en een paar uur later zat het gat van het dak erin ik dacht top.
Er kwam er toen een naar mij toe met de mededeling dat de dakvorsten oud waren en begonnen met scheuren maar dat was geen probleem en hij zou het dicht kitten. oke ik als vrouw die er geen verstand van heeft geloof dat en dacht dat moeten we dan maar vernieuwen. was alleen kit op de dakvorsten zei hij. even voor de duidelijkheid er is nooit iets van tevoren over gezegd pas toen het gat erin zat. de dakkapel is prachtig geworden daar is ook niks over te zeggen.
Maar een paar dagen met harde regen kwam de regen naar binnen. Ik heb ze dus gebeld en moesten 3 weken wachten voor er iemand kwam om te kijken. Die zei gelijk ja dat komt om dat ze in het dak gaan zagen daarom breekt het spul die om de dakvorsten zit.
Toch raar daarvoor nooit een lekkage gehad en opeens komt het naar binnen.
Ja hoor er kwam een monteur die heeft een paar dakvorsten in de cement gezet of een of ander goedje lekkage was opgelost zei hij. Maar een paar dagen later met veel regen begon het weer te lekken. Ik bel het bedrijf op en die zegt ja we zeiden dat het dak slecht was tegen u. nou dat kan wel maar nooit voor het plaatsen van het dakkapel pas toen het gat erin zat, kwam de monteur met een foto van het dak af en zat het gat er al in.
Als ze mij dat van tevoren gezegd hadden zouden we nooit een dakkapel hebben genomen. dus weer lekkage en bedrijf doet dus niks. Nu werkt mijn man in de bouw en die zeiden loopt het zeil er wel onder door maak het eens open.
Nou dat heeft hij gedaan en heeft de bijgevoegde foto genomen. Zoals u ziet liep het niet door en is met die foto naar voku in mijdrecht gegaan om te vertellen dat dit niet klopt zoals de dakdekker in de bouw vertelde. doordat het zeil niet doorloopt maar omgevouwen is loopt de condens vorming zo naar beneden het huis in.

lekkage oplossen die was er eerst niet.

Wij vinden dat VOKU hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VOKU?