Klacht VOKU: Verschil ik kleur en kwaliteit van 2 nieuwe ruiten

IMA(2)

Voku heeft in 2013 de serre gebouwd. 2 glazen plafondruiten zijn in de zomer stuk gegaan (glazenwasser) en een paar weken terug zijn ze door Voku vervangen. Het zou om hetzelfde soort glas gaan maar de kleur van de nieuwe ruiten is totaal anders dan de kleur van de eerder geplaatste ruiten en het water blijft op de ruiten liggen (van de andere ruiten wordt het water afgevloeid). Wij hebben Voku gevraag of zij de fabrikant naar de ruiten kunnen laten kijken omdat het verschil in kleur en kwaliteit groot is en het aanzicht van het huis bederft. Voku komt elke keer met een reactie van: het zou kunnen dat.... of het is denkelijk dat... Dus men vermoed dat er iets in de loop van de tijd verandert is maar dat wordt niet door de fabrikant bevestigd. Het kleurverschil is zodanig dat het lijkt alsof er twee verschillende soorten glas naast elkaar liggen. Een klein verschil zou begrijpelijk zijn maar dit is te veel.

De fabrikant laten kijken naar het kleurverschil van de 2 ruiten en de kwaliteit daarvan omdat het water op de ruiten blijft liggen.

Wij vinden dat VOKU hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VOKU?