Opgelost door Voldaanfashion.nl: Geen terugbetaling, zeer slechte bereikbaarheid bedrijf

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121656
Gebruiker
Astrid
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hieronder een overzicht van de pogingen die ik heb ondernomen om contact te krijgen met het bedrijf en om uiteindelijk de bestelling te annuleren:
Op 05-07-15 een badjas besteld en betaald
Op 08-07-15 het bedrijf bevestigd de betaling met een automatisch email en vermeld dat de bestelling in behandeling is genomen
Op 12-07-15 een email gestuurd met de vraag waar de badjas blijft. Geen antwoord ontvangen
Op 22-07-15 gebeld. Wordt niet opgenomen
Op 22-07-15 gemaild dat ik de bestelling per direct wil annuleren en verzocht om het geld terug te storten.
Op 22-07-15 een reactie per mail ontvangen dat de badjas de volgende dag wordt opgestuurd en dat het trackingnummer de volgende dag wordt doorgegeven per email
Op 23-07-15 heb ik gemaild dat ik bij mijn standpunt blijf , de bestelling annuleer en het geld terug wil . Geen reactie
Op 28-07-15 nogmaals een email gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Geen reactie.
Op 30-07-15 gebeld naar vast en mobiel nummer. Wordt niet opgenomen.

De oplossing

De order annuleren en het geld zo spoedig mogelijk retour op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voldaanfashion.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Voldaanfashion.nl
    Datum
    Bedrag is terug geboekt op 5-8-2015.
  2. Auteur
    Astrid
    Datum
    Het geld heb ik ontvangen. Bedankt!
    Bedankt klachtenkompas voor de tussenkomst!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Astrid
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Voldaanfashion.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen