Opgelost door Voldaanfashion.nl: niet geleverd, geen reacties op mail en teefoontjes

Klaas Duijn

Bij voldaanfashion per internet een ochtendjas besteld, op 18 december 2014, op 19 dec werd gemeld dat de bestelling in behandeling is genomen. Op 24 december liet voldaanfashion als antwoord op een mail weten dat er een grote zending naar hen onderweg was vanaf hun leverancier maar dat dit door grote drukte bij DHL vertraging had, de bestelling zou daardoor onmiddellijk na kerst geleverd worden. Daarna nooit meer iets gehoord. Voldaanfashion reageerde niet op emails, noch op telefoontjes, ondanks het inspreken van de antwoordapparaten. de telefoon werd ook nooit opgenomen. Waarde bestelling: € 84,95

terugstorten betaling

Wij vinden dat Voldaanfashion.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Voldaanfashion.nl
    Wij hebben het bedrag vandaag retour gestort.
    Klaas Duijn
    Het geld is teruggestort. Wat resteert is onvrede over een bedrijf dat pas reageert na een klacht en alle telefoontjes en e-mails onbeantwoord liet.

Ook een klacht indienen over Voldaanfashion.nl?