Klacht Volker Wessels Telecom: geen medewerking bij cosmetosche verplaatsing van glasvezelaansluiting

Klachtnummer
# 570232
Gebruiker
Randolph
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Reeds ruim drie weken bezig om een glasvezel aansluiting, die de vorige bewoner heeft laten installeren, te laten verplaatsen van de muur naar de meterkast. De woning is recent door mij aangeschaft en ik wil de aansluiting laten verplaatsen. Men kan mij aangeven wat de kosten hiervoor zijn maar geeft aan dat ze het niet kunnen uitvoeren/ Dit moet via een onderaannemer gebeuren. Ze kunnen mij echter niet vertellen wie dat is en ik kan er ook geen opdracht voor geven.Ook T-Mobile, in wiens opdracht de aansluiting wordt aangelegd, kan VW niet ertoe bewegen de aansluiting te verplaatsen. Afspraken die gemaakt worden om terug te bellen met eventuele vervolgstappen worden niet nagekomen

Gewenste oplossing

ik wil dat er iemand komt om de aansluiting te verplaatsen van de muur naar de meterkast. Aansluiting is nu midden in de kamer en dat is ongewenst

1 reactie

  1. Auteur
    Volker Wessels Telecom
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Volker Wessels Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen