Klacht Volker Wessels Telecom: geen medewerking bij cosmetosche verplaatsing van glasvezelaansluiting
Details
Klacht
Reeds ruim drie weken bezig om een glasvezel aansluiting, die de vorige bewoner heeft laten installeren, te laten verplaatsen van de muur naar de meterkast. De woning is recent door mij aangeschaft en ik wil de aansluiting laten verplaatsen. Men kan mij aangeven wat de kosten hiervoor zijn maar geeft aan dat ze het niet kunnen uitvoeren/ Dit moet via een onderaannemer gebeuren. Ze kunnen mij echter niet vertellen wie dat is en ik kan er ook geen opdracht voor geven.Ook T-Mobile, in wiens opdracht de aansluiting wordt aangelegd, kan VW niet ertoe bewegen de aansluiting te verplaatsen. Afspraken die gemaakt worden om terug te bellen met eventuele vervolgstappen worden niet nagekomenGewenste oplossing
ik wil dat er iemand komt om de aansluiting te verplaatsen van de muur naar de meterkast. Aansluiting is nu midden in de kamer en dat is ongewenstDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.