Klacht Volker Wessels Telecom: Lang wachten op activatie internet (glasvezel) netwerkbeheerder

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 616308
Gebruiker
M KLEIJKAMP
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Goedemorgen,
op 29.6.2022 is de glasvezelkabel vanaf straat in huis aangelegd.
Op 3.8.2022 sluit de Guideon monteur namens T-mobile modem e.d. aan.
Hij constateert echter dat er geen signaal binnen komt, dit zou volgens hem binnen 2 dagen geactiveerd worden.
T-mobile klantenservice diverse malen gecontacteerd, volgens hen wachten zij op bericht van U om e.e.a. in orde te maken.
Het is nu 31 Augustus, kunt U me helpen?

Gewenste oplossing

Storing verhelpen / activatie glasvezel
Geboden oplossing
Reactie op Klachtenkompas, we nemen contact op met de klant. Niet dus, kortom minachting van de klanten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Volker Wessels Telecom
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Kleijkamp,

    Wij hebben uw verzoek doorgezet naar de juiste afdeling en hen verzocht hiernaar te kijken.
    Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Meldingen
  2. Auteur
    Volker Wessels Telecom
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kleijkamp,

    Wij hebben dit laten escaleren bij de onderaannemer en zullen ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk opgelost zal worden!

    Met vriendelijke groet,

    Team Meldingen
  3. Auteur
    M KLEIJKAMP
    Datum
    Heel benieuwd naar de actie van Uw onderaannemer Van Gelder Telecom.
    Omdat het nu al 38 dagen geleden is dat de Guideon monteur namens T-mobile alles in gereedheid heeft gebracht.
    Echter de activatie van het glasvezel internet (er komt geen signaal in huis binnen) door de netwerkbeheerder (onderaannemer Van Gelder Telecom) in gebreke blijft?
    We gaan het zien.
  4. Auteur
    M KLEIJKAMP
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kleijkamp,

    Wij hebben dit laten escaleren bij de onderaannemer en zullen ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk opgelost zal worden!

    Met vriendelijke groet,

    Team Meldingen



    HET ESCALEREN HEEFT NOG GEEN REACTIE TE WEEG GEBRACHT
  5. Auteur
    Volker Wessels Telecom
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Kleijkamp,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas kregen wij u niet te pakken.
    Zou u ons willen terugbellen? Dit kan op 088-1860666 u kunt dan vragen naar Dounia.

    Alvast vriendelijk bedankt!

    Team Meldingen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Volker Wessels Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen