Klacht Volker Wessels Telecom: Lang wachten op activatie internet (glasvezel) netwerkbeheerder

Goedemorgen,
op 29.6.2022 is de glasvezelkabel vanaf straat in huis aangelegd.
Op 3.8.2022 sluit de Guideon monteur namens T-mobile modem e.d. aan.
Hij constateert echter dat er geen signaal binnen komt, dit zou volgens hem binnen 2 dagen geactiveerd worden.
T-mobile klantenservice diverse malen gecontacteerd, volgens hen wachten zij op bericht van U om e.e.a. in orde te maken.
Het is nu 31 Augustus, kunt U me helpen?

Storing verhelpen / activatie glasvezel
Reactie op Klachtenkompas, we nemen contact op met de klant. Niet dus, kortom minachting van de klanten.

Geachte heer/mevrouw Kleijkamp,

Wij hebben uw verzoek doorgezet naar de juiste afdeling en hen verzocht hiernaar te kijken.
    Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Geachte heer/mevrouw Kleijkamp,

Wij hebben dit laten escaleren bij de onderaannemer en zullen ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk opgelost zal worden!

M KLEIJKAMP
    Heel benieuwd naar de actie van Uw onderaannemer Van Gelder Telecom.
    Omdat het nu al 38 dagen geleden is dat de Guideon monteur namens T-mobile alles in gereedheid heeft gebracht.
    Echter de activatie van het glasvezel internet (er komt geen signaal in huis binnen) door de netwerkbeheerder (onderaannemer Van Gelder Telecom) in gebreke blijft?
    We gaan het zien.

HET ESCALEREN HEEFT NOG GEEN REACTIE TE WEEG GEBRACHT
    Beste heer/mevrouw Kleijkamp,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas kregen wij u niet te pakken.
    Zou u ons willen terugbellen? Dit kan op 088-1860666 u kunt dan vragen naar Dounia.

Alvast vriendelijk bedankt!

Team Meldingen

Ook een klacht indienen over Volker Wessels Telecom?