Klacht Volker Wessels Telecom: Meermaals niet komen opdagen op afspraak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448277
Gebruiker
Nk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3x vakantiedag opgenomen vanwege een afspraak met vw voor aansluiting glasvezel. 3x zijn ze niet komen opdagen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, gemiddeld 15 minuten in de wacht. Afschuwelijke service, nog nooit zo'n slechte interne communicatie bij een bedrijf gezien. Compensatie vanuit hen voor opnemen vrije dagen gebeurt niet. Verwijzen altijd door dat het probleem bij de onderaannemer ligt, terwijl je hen niet zelf mag bellen. Wordt nu al een half jaar van het kastje naar de muut gestuurd.

De oplossing

Compensatie voor verloren werkdagen. Compensatie voor het dure tv abonnement wat ik heb voor glasvezel, terwijl de glasvezel er nog steeds niet ligt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nk
Datum
Uiteindelijke oplossing
En jahoor werkelijk waar waardeloze service. Ja er is een monteur geweest. Maar alles zit op de verkeerde plek. Kastje niet in de meterkast, want dat was de ver weg op de 1ste verdieping en teveel moeite. En kastje aangesloten waar niet eens stroom beschikbaar is en waar de experia box van KPN niet eens bij in de buurt zit. Is mij dit bij de plaatsing vertelt. NEE. Dus ik heb nu een of andere waardeloze aansluiting en plaatsing van een kastje waar ik niets mee kan. Jullie zijn weer eens niet telefonisch te bereiken. Wel fijn dat jullie onderlinge communicatie met KPN zo soepel verloopt, dus niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Volker Wessels Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen