Klacht Volker Wessels Telecom: Meermaals niet komen opdagen op afspraak
Details
Klacht
3x vakantiedag opgenomen vanwege een afspraak met vw voor aansluiting glasvezel. 3x zijn ze niet komen opdagen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, gemiddeld 15 minuten in de wacht. Afschuwelijke service, nog nooit zo'n slechte interne communicatie bij een bedrijf gezien. Compensatie vanuit hen voor opnemen vrije dagen gebeurt niet. Verwijzen altijd door dat het probleem bij de onderaannemer ligt, terwijl je hen niet zelf mag bellen. Wordt nu al een half jaar van het kastje naar de muut gestuurd.Gewenste oplossing
Compensatie voor verloren werkdagen. Compensatie voor het dure tv abonnement wat ik heb voor glasvezel, terwijl de glasvezel er nog steeds niet ligt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.