Klacht Volkskrant: 1. inzicht in abonnement onmogelijk 2. voorwaarden zijn niet expliciet 3. VK immuun voor klachten

Dorus

KLACHT 1. als abonnee van de Volkskrant kan ik op de VKwebsite, dus online, zelfs na inloggen met mijn eigen wachtwoord op mijn eigen account, mijn abonnementsgegevens niet inzien. ik kan niet zien welk abonnement ik heb. hoelang de termijn is, hoeveel dat kost en ook niet wat de voorwaarden zijn. ik kan daar alleen achterkomen via kontakt met de klanten'service'. dus kan ik het ook niet nalezen of opslaan.

KLACHT 2. bij het omzetten van mijn digitale abonnement naar een 'compleet' abonnement (dus inclusief met de krant 'smorgens in de bus) heeft men mijn abonnement omgezet naar een nieuw jaarcontract, waar tussentijds niets aan gewijzigd kan worden en dat ook niet kan worden opgezegd. de VK klantenservice beweert dat ik de voorwaarden van dat 'nieuwe' abonnement heb toegestuurd gekregen en er dus mee heb ingestemd. daar is geen sprake van.

KLACHT 3: de Volkskrant/klantenservice is onbereikbaar voor KLACHTEN, dus ook deze en bovenstaande. er is geen email-adres, er is slechts een online vragenformulier, dat terechtkomt bij de klantenservice, die mijn klacht niet in behandeling kan nemen. en mij doorverwijst naar... het vragenformulier dat bij de klantenservice terecht komt, die ....

alleen al wegens deze klachten wens ik mijn abonnement op de Volkskrant te beëindigen. dat kan, zegt de VK klantenservice, maar dan ben ik wel gehouden het volledige abonnementsgeld te betalen tot het einde van de looptijd van het contract.
ik maak tegen deze voorwaarde bezwaar, omdat ik nooit op die voorwaarde ben gewezen. de Volkskrant dient te bewijzen dat ik die voorwaarde en alle andere, moet kennen.

na al deze klachten wil ik mijn contract/abonnement op de Volkskrant per onmiddellijk beeindigen, zonder dat ik gedwongen wordt het abonnement over de rest van de looptijd te moeten betalen

Wij vinden dat Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Volkskrant?