Klacht Volkskrant: bezorging en onbereikbaarheid serviceafdeling

Klachtnummer
# 2885
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kranten niet ontvangen en/of veel te laat. Serviceafdelingen moeilijk bereikbaar. Wiil kosten zelf bijkopen kranten en belkosten vergoed hebben.Welkomstgeschenk 20 auteurs nog steeds niet ontvangen bij halfjaarabonnement. Suggestie dat als de krant niet wordt bezorgd het abonnement met een dag wordt verlengd slaat natuurlijk nergens op.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Volkskrant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen