Klacht Volkskrant: Geen oplossing bezorgklacht

veenvanjohan

De Volkskrant wordt sinds 4 maanden bezorgt tussen 7.05 en 7.20 uur. Voor mijn werk is dit te laat. Diverse malen gemeld. Na maanden nog geen oplossing. De volkskrant opgezegd. Iets later gevraagd naar laatste bezorgdag. Deze kreeg ik niet omdat de afd. bezorging de klacht moet oplossen. Daarna kreeg ik plotseling 1 week de krant voor 7.00 uur. Ik werd gelijk door de Volkskrant gebeld, ik heb aangegeven dat als de krant op tijd komt, ik hem niet opzeg en mijn opzegging ingetrokken. De week daarop gelijk weer te late bezorging. Na enkele weken gebeld voor opzegging krant, weer doorverbonden met bezorging. Toen boos geworden en eind datum geëist. Dat kon pas na twee maanden, omdat ik net had betaald. Nog bozer geworden, omdat ik 1 maand opzegging had, en ik mij niet serieus genomen voelde. Daarna kon het wel. Al met al, een zeer agressieve benadering van een lange vaste klant. Aan het lijntje gehouden, geen oplossing wel geld innen.

Bezorging volgens afspraak voor 7.00 uur.

Wij vinden dat Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Volkskrant?