Klacht Volkskrant: Krant niet ontvangen? Oplossing is niet passend voor abonnee

Klachtnummer
# 17020
Gebruiker
J.A.G. Scheepers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als je geen krant hebt ontvangen kun je deze via een website melden.
Deze bevestigt de ontvangst van de klacht, biedt toegang tot de electronische versie
en verlenging van je abonnement voor 1 dag.
Dit is voor de Volkskrant een goedkope maar voor de abonnee geen passende oplossing.
Als je een digitale krant wilt neem je geen dure papieren versie. Verlenging van je abonnement voor één dag lijkt een tegemoetkoming maar wat heb je daar nu aan.
De praktijk van 8 december is dat half Rosmalen geen Volkskrant blijkt te hebben ontvangen en deze bij de plaatselijke boekhandel alsnog gaat halen a 2.90 Euro/stuk.
Oplossing: stuur in plaats van de genoemde oplossingen via email een gewaarmerkte tegoedbon waarmee je onmiddelijk een papieren krant bij de losse verkoop kunt. halen.

De oplossing

Bij niet ontvangen van krant, onmiddelijk via klachtmelding een gewaarmerkte tegoedbon om alsnog een krant bij de losse verkoop te kunnen halen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Volkskrant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen