Klacht Volkskrant: Onbeschofte aanvallende verkoper legt gebrek aan flexibiliteit uit

Klachtnummer
# 398159
Gebruiker
Bulder7
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Probeerde mijn abbonement om te zetten naar weekend + digitaal. Ik werd teruggebeld door William van de Volkskrant zonder achternaam. Deze jongen legt mij uit op een zeer bijzondere toon dat dit niet mogelijk is en dat het mijn eigen schuld is. Ik mag hopen dat de Volkskrant voor deze actie een extern bureau heeft ingeschakeld en heeft invloed heeft gehad op de keuze voor deze jongen.

De oplossing

Ik zou adviseren een ander bureau te kiezen en daarnaast zou ik het prettig vinden dat mijn abbonement omgezet kan worden of dat daar in ieder geval een normaal gesprek over plaats kan vinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Volkskrant?