Klacht Volkskrant: Opzegging Volkrant wegens ontbrekende bijlage.

V. Spans

De Volkskrant heeft enige weken geleden de bijlage Sir Edmund plotseling opgeheven. De hoge kwaliteit van die bijlage was precies de reden waarom ik indertijd een driejarige overeenkomst ben aangegaan die loopt tot 29 oktober a.s..nadat ik dertig jaar abonnee ben geweest. De krant voldoet niet meer aan mijn verwachtingen. Ik heb dit kenbaar gemaakt per mail aan de redactie en zelfs de hoofdredacteur Philippe Remarque een brief geschreven. Op beide acties heb ik totaal geen antwoord gekregen. De klantenservice weigert de overeenkomst te ontbinden ondanks mijn aanbod een maand opzegtermijn in acht te nemen. Dit vind ik zeer onrechtvaardig want indien ik tevoren geweten had dat ze met de Sir Edmund zouden stoppen, dus een minder inhoudelijke kwaliteitsaanbod zouden hebben was ik nooit een driejarige overeenkomst aangegaan.

Ik wil graag dat het bedrijf na dertig jaar een trouwe abonnee te zijn geweest wegens de ontbrekende bijlage coulance betracht bij opzegging overeenkomst.

Wij vinden dat Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Volkskrant?