Wij vinden dat Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Volkskrant: vakantieperiode - de Volkskrant
Details
De klacht
Zojuist heb ik aan de Volkskrant doorgegeven, dat ik in de zomerperiode geen krant wil ontvangen. Nu krijg ik een bevestiging waarin staat dat de bezorging tijdens mijn vakantie wordt stopgezet (daar heb ik om verzocht) en dat ik tijdens mijn vakantie de krant graag digitaal lees. Maar tijdens de vakantie wil ik de krant helemaal niet digitaal lezen! Alleen kun je dat niet aangeven in de Vakantie-service, men gaat daar automatisch van uit. Vervolgens heb ik dit telefonisch via 088 - 0561561 willen rechtzetten. Maar hier slechts keuzemenu's en verzoeken om de postcode en het huisnummer door te geven, helaas geen persoon met wie ik contact kan krijgen.De oplossing
Geen bezorging tijdens de vakantie en geen digitale krant tijdens de vakantieBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.