Klacht Volkskrant: vakantieperiode - de Volkskrant

Klachtnummer
# 173461
Gebruiker
Bebe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zojuist heb ik aan de Volkskrant doorgegeven, dat ik in de zomerperiode geen krant wil ontvangen. Nu krijg ik een bevestiging waarin staat dat de bezorging tijdens mijn vakantie wordt stopgezet (daar heb ik om verzocht) en dat ik tijdens mijn vakantie de krant graag digitaal lees. Maar tijdens de vakantie wil ik de krant helemaal niet digitaal lezen! Alleen kun je dat niet aangeven in de Vakantie-service, men gaat daar automatisch van uit. Vervolgens heb ik dit telefonisch via 088 - 0561561 willen rechtzetten. Maar hier slechts keuzemenu's en verzoeken om de postcode en het huisnummer door te geven, helaas geen persoon met wie ik contact kan krijgen.

De oplossing

Geen bezorging tijdens de vakantie en geen digitale krant tijdens de vakantie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Volkskrant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen