Klacht Volkswagen: App van de connected-module Volkswagen werkt niet of erg slecht.

B. vd Schaaf

Eind maart heb ik een nieuwe VW Golf 7 gekocht. Deze Golf is connected zodat ik verschillende zaken van mijn auto uit kan lezen met de app op de telefoon. Dit heeft een aantal weken goed gewerkt tot er een verlichte update van de app uitgevoerd moest worden. Daarna is het drama. Geen connectie, rittenregistratie (deels) verdwenen, om de haverklap opnieuw de code invoeren enz enz.
Sinds de laatste versie (1.4.5 van 14 juli 2018) krijg ik de melding dat het voertuig (de gegevens) niet opgehaald kan worden.
Kortom, er wordt een ondeugdelijk product geleverd waar wel €250 voor betaald moet worden. Volkswagen reageert op klachten met excuses en "we verwachten het spoedig verholpen te hebben" en "dank voor uw geduld".
Zie de bijlagen met een bloemlezing van de klachten in de play store en reactie van VW op mijn klacht.
Ik heb mijn klacht 9 mei 2018 verzonden. Reactie van VW was op 15 mei 2018.

Terug betalen van de kosten (€ 249,00) van deze waardeloze connected-module of op hele korte termijn (binnen 1 maand) een goed werkende app.

Wij vinden dat Volkswagen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Volkswagen?