Klacht Volkswagen: Brief nav APK keuring betreffende mijn Volkswagen Golf

l

De brief die gestuurd is inzake de APK keuring door Pon's Automobielhandel betreffende mijn Volkswagen Golf, is gestuurd naar een geheel andere persoon op diens naam en adresgegevens. Aangezien ik eigenaar van de wagen ben en nooit verhuisd ben sinds de aankoop vraag ik mij af hoe dit kan gebeuren. Email met het contactcenter levert niets op, die geven aan dat de meneer die aangeschreven is eigenaar zou zijn en ik verhuisd ben. Gekke is dat ik de wagen destijds nieuw gekocht heb als eerste eigenaar op mijn naam en adres. Erger nog ik ben nooit verhuisd, woon nog steeds op het adres waar ik ook woonde toen ik de nieuwe Golf kocht. Hier zal een hele goed verklaring voor moeten komen, dit is schenden van mijn privacy gegevens door zomaar iemand anders aan te schrijven die niet maar dan ook niets met mijn wagen van doen heeft. Zo ga je niet met mensen en met vertrouwelijke gegevens van iemand om.

Tevreden zijn? Dat wordt ik vrees ik niet meer. Als Volkswagen zo met gegevens van mensen omgaat, gaat er ergens iets goed mis en is het vertrouwen in Volkswagen tot een dieptepunt gekomen bij mij.

Wij vinden dat Volkswagen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Volkswagen?