Klacht Volkswagen: de waal

T Cross

Wij hebben 1 juni een splinter nieuwe T-Cross geleverd gekregen via private leas.
Ik heb er nog geen kilometer mee kunnen rijden en hij gaf storing en ree niet meer. ( kan gebeuren )
De auto zou gelijk gesleepd worden. Maar helaas is dat pas na 2 dagen gebeurd. Inmiddels zijn we 6 dagen verder en de auto is nog steeds niet gerepareerd. En het is nog steeds een grote vraag teken wanneer de auto gemaakt zal worden.
Het ergste is dat ik niet in de auto kan rijden maar wel de maandbedrag volledig zal moeten betalen.. Daar baal ik van.. Alles is tot aan de aflevering zo netjes en zo vlot gegaan.. Maar naar dat ik de auto afgeleverd heb gekregen is het 1 groot teleurstelling.. Ik vind het super jammer dat ze het niet anders aanpakken.. Ik betaal voor een T-Cross maar rij in een Up..

Wij vinden dat Volkswagen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Volkswagen?