Klacht Volkswagen: misbruik persoonsgegevens

Katrien

Ik ontving van Volkswagen Nederland een schrijven met daar in de tekst dat zij van het RDW bericht hadden gekregen dat ik niet meer in het bezit ben van de Passat 19-GTZ-7. Verder vinden zij het jammer dat mijn keuze niet meer op Volkswagen is gevallen. Ik ben nooit in het bezit geweest van deze auto, sterker nog, ik heb nog nooit een Volkswagen gehad dan wel contact gezocht voor informatie of anderszins. Ik heb Volvo gereden en mijn laatste auto heb ik ruim een jaar geleden verkocht. Klantenservice van Volkswagen Nederland kon mij niet melden hoe VW aan mijn gegevens is gekomen en ze op deze manier heeft gebruikt. Ik ben enkele jaren geleden in opdracht van VW benaderd door een onderzoeksbureau om mijn mening te geven over de plaatselijke dealer in verband met de aankoop van VW, die ik niet had gedaan. Ik heb hierover zowel bij de dealer en Ponn geklaagd, maar deze klacht is nooit serieus genomen. Nu overkomt mij dit.

Ik wil graag weten hoe Volkswagen Nederland aan mijn gegevens (inclusief geboortedatum en een verouderd telefoonnummer) is gekomen en vervolgens waarom ik ongewenst door hen op deze suggestieve manier wordt benaderd.

Wij vinden dat Volkswagen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Volkswagen?