Opgelost door Volleybaldirect.nl: Besteld, betaald, maar geen bevestiging of levering - ook klantenservice reageert niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 574024
Gebruiker
Gebruiker1539511286
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een paar schoenen besteld via de webshop en direct betaald met iDeal, maar ik heb na 26 dagen nog geen bevestigingsmail of product ontvangen. Op een e-mail naar de supportafdeling is na 22 dagen ook nog niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Aan mij bevestigen dat mijn bestelling en betaling binnen zijn gekomen, opheldering geven over de status van mijn bestelling, en het product leveren of mijn geld terugstorten.
Geboden oplossing
Naar aanleiding van een tweede e-mail van mij heeft het bedrijf een bevestiging van de bestelling gestuurd, een leveringsdatum gegeven (over nog een maand) en uitgelegd waarom de levering zo lang duurt (problemen bij de fabrikant), en aangeboden de bestelling te annuleren en geld terug te storten. Bestelling kwam uiteindelijk een maand na betaling aan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Volleybaldirect.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Volleybaldirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen