Opgelost door Volleybaldirect.nl: Besteld, betaald, maar geen bevestiging of levering - ook klantenservice reageert niet.

content Opgelost
Gebruiker1539511286

Een paar schoenen besteld via de webshop en direct betaald met iDeal, maar ik heb na 26 dagen nog geen bevestigingsmail of product ontvangen. Op een e-mail naar de supportafdeling is na 22 dagen ook nog niet gereageerd.

Aan mij bevestigen dat mijn bestelling en betaling binnen zijn gekomen, opheldering geven over de status van mijn bestelling, en het product leveren of mijn geld terugstorten.
Naar aanleiding van een tweede e-mail van mij heeft het bedrijf een bevestiging van de bestelling gestuurd, een leveringsdatum gegeven (over nog een maand) en uitgelegd waarom de levering zo lang duurt (problemen bij de fabrikant), en aangeboden de bestelling te annuleren en geld terug te storten. Bestelling kwam uiteindelijk een maand na betaling aan.

Wij vinden dat Volleybaldirect.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Volleybaldirect.nl?