Klacht Voltage Energie: Vreemde praktijken van Voltage Energie

Odemarus

Voltage neemt telefonisch contact op en geeft aan dat ze veel goedkoper energie kunnen leveren via Greenchoice. Klant geeft aan eerst alles te willen uitzoeken en benoemt herhaaldelijk dat ze nog nergens aan vast wil zitten. Het is vreemd dat Voltage al zoveel informatie heeft van de klant (o.a. IBAN-nummer en energieverbruik van voorgaande jaren). De persoon aan de telefoon zijn uiterst correct, meelevend en spelen in op het gevoel van de klant. Via mail wordt de nodige informatie verstrekt, tot het moment dat er via de mail een bevestiging voor een nieuw contract komt van Greenchoice. Daar heeft de klant géén toestemming voor gegeven. Uit telefonisch contact met Greenchoice blijkt dat ze niet bekend zijn met Voltage. Gelukkig willen ze het contract meteen ontbinden en dienen ze ook intern een klacht in tegen Voltage.

Er is nooit toestemming geweest voor het afsluiten van het contract bij Greenchoice. De gegevens die het bedrijf van de klant heeft, hebben ze zonder toestemming verkregen. De klant verwacht dat het bedrijf alle gegevens van de klant vernietigt.

Wij vinden dat Voltage Energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voltage Energie?