Klacht VoltaSolar: Geld achterhouden door Volta Limburg

Hurck

Sinds januari 2012 hebben wij een huurketel via Volta Limburg. Iedere maand betalen wij netjes ons huur- en onderhoudscontract. Nu hebben wij per maart 2018 onze woning verkocht en de nieuwe eigenaar wilt deze ketel dus ook afkopen per die datum. Wij zouden dus 1x in de 2 jaar een onderhoud aan de ketel hebben, waar wij dus al 6 jaar voor betalen. Afspraak hiervoor werd gepland en deze zou 30 januari tussen 13:00uur en 17:00uur uitgevoerd worden. Hier expres vrij voor genomen van het werk, maar niemand kwam opdagen. Contact opgenomen met Volta Limburg en deze medewerker wist ons te vertellen dat de afspraak voor het onderhoud op 25 januari al was geannulleerd en wij zijn hierover dus niet geïnformeerd! De desbetreffende medewerker die de afspraak geannuleerd had zou ons de dag erna om 16:00 uur terugbellen. Nou wederom zitten wachten maar geen telefoontje ontvangen. Dus maar een mail gestuurd met hierin de vermelding wat er aan de hand was. Geen reactie op ontvangen. Vandaag maar wederom gebeld en 22 minuten gebeld en nog zijn we geen stap verder. Kennelijk moeten ze een onderhoudsafspraak annuleren als de ketel verkocht wordt? Waar is het geld dan wat wij al jaren betaald hebben voor het onderhoud? Januari 2016 nog ketelonderhoud gehad, dus nu 2 jaar lang voor niks onderhoud betaald???? Als de ketel pas in maart verkocht is, hebben wij gewoon nog recht op de service waarvoor wij dus netjes betaald hebben! Even 300 euro door de neus proberen te boren??? Daarbij al weken aan het wachten op de factuur van de overname van de verwarmingsketel???

Ik wil het geld terug voor het onderhoud van de afgelopen 2 jaar.
Ik wil de factuur voor de verwarmingsketel. Over 1 maand gaan we verhuizen!!!

Ook een klacht indienen over VoltaSolar?