Klacht Volvo Assistance: Liegen/bedriegen/bedreigen door Volvo Assistance

VolvoSpijt

Absurd slechte service Volvo Assistance. Ze vertellen aantoonbare leugens, bedreigen zelfs klant met extra kosten. Dit terwijl zij zelf aangeven dat leenauto gebruikt kan worden tot einde vakantie. Wat bleek uiteindelijk? Klant wel degelijk gelijk!! Fout onderdeel in auto van 1,5 jaar oude auto. Auto viel onder het rijden gewoon stil. Met
Gevaar voor eigen leven uit moeten stappen via passagierszijde op drukke weg. Helaas is de auto niet plat gereden!! Voor mij nooit geen Volvo meer!!!! Volvo Assistance liegt en bedriegt klanten!! Geen zaken mee doen!!! Ikzelf heb gelijk auto ingeruild en overgestapt op ander merk. Excuus of schadeloosstelling komt niet in hun woordenboek voor!! Helaas voor de Volvo dealers, zij hebben immers niks te zeggen bij Volvo Assistance, dit kost jullie aantoonbaar klanten!!

Gewoon is datgene doen waarvoor Volvo zegt te staan! Ze zeggen ... Volvo, zorgeloze mobiliteit....... een grote leugen!! Koop geen Volvo, je krijgt er spijt van!!

Wij vinden dat Volvo Assistance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!