Klacht Volvo Assistance: Zeer slechte hulpverlening bij lekke band klacht.

Jan

Op 13 november om 17.30 uur rijdt mijn vrouw met mijn Volvo V60 Hybride naar Amersfoort.
Mijn vrouw krijgt een lekke band, heeft hulp nodig omdat de Volvo geen reserve wiel heeft.
Mijn vrouw sneemt contact op met Volvo Asstance. Ze geeft door waar ze staat, haar telefoon nummer en hoort dat er binnen 1 uur iemand zal komen. Er gebeurd dat uur niets, mijn vrouw neemt weer contact op met Volvo Assistance en vraagt waar de hulpverlening blijft. Dan hoort ze dat de hulpverlener ( ANWB) langs is gereden en haar niet heeft gezien.Ook heeft de ANWB hulpverlener geen telefonisch contact opgenomen met mijn vrouw.
Na weer een uur, nog geen hulpverlener van de ANWB. De medewerker van Volvo Assistance begrijpt er niets van, en zoekt weer contact met de ANWB, pas na drie uur komt er iemand! De auto wordt dan weggesleept door een sleepbedrijf wat op 100 meter afstand is van het voorval, dit had mijn vrouw al gemeld! Slordig, klunnelig , en heel onprofessioneel van de ANWB hulpverlener!

Veel betere afstemming tussen Volvo Asstance en de hulpverlener ANWB. Een check doen of hulpverlening ook gestart is, Beter 1 keer meer gebeld, dan zoals nu, helemaal niet!
Mijn vrouw voelde zich niet serieus genomen met haar klacht, ze heeft ruim drie uur moeten wachten op juiste hulp!
Dit weer goed maken met een mooie bos bloemen lijkt mij haast het minste wat u kunt doen!

Wij vinden dat Volvo Assistance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!