Klacht Volvo Nederland: Verkeerde interieur

Klachtnummer
# 451849
Gebruiker
Ric
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IK heb in januari samen met een collega van mij twee maal Volvo, s XC90 gekocht. Mijne heb ik klachten erover, ban al vanaf februari j.l mee bezig
wordt steeds van het kasje naar de muur gestuurd, geen reactie

De oplossing

de gewenste interieur, interieur aanpassen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Volvo Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Volvo Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen