Klacht Vomar Voordeelmarkt: Omruilen wasmiddel voor bonte was geweigerd....

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 448349
Gebruiker
Max#1941
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben al jarenlang een trouwe klant van de Vomar in Castricum en kom dagelijks in de winkel, dus ze kennen me heel goed...! En geen slechte ervaring gehad....
Tot vandaag 27 mei: ik heb gisteren de aanbieding van Witte Reus gekocht, maar bij thuiskomst bleek dat ik de verkeerde had gekocht nl. die voor witte was en ik had die voor bonte was moeten meenemen... Stom natuurlijk maar ben vandaag teruggegaan om de flessen om te ruilen, maar had de bon niet meer...! Verwachtte geen probleem, maar helaas omruilen zonder bon was niet mogelijk.....
Ik begrijp wel dat ze alleen ruilen MET BON, maar ik had de bon niet meer...! Mijn trouwe dagelijkse bezoek aan de Vomar kon ze niet overhalen om toch 1 keer de hand over het hart te halen om dit door de vingers te zien... En mij het wasmiddel om te ruilen voor wasmiddel voor bonte was...
Ik verzoek u vriendelijk 1 keer een uitzondering te maken en mij in de gelegenheid te stellen om de 4 verpakkingen om te ruilen....
Bij voorbaat vriendelijk dank.....

De oplossing

Mijn verzoek om wasmiddel om te ruilen in te willigen....

1 reactie

  1. Auteur
    Max#1941
    Datum
    Ik heb hierboven een klacht ingediend en ik had begrepen dat deze klacht aan de Vomar zou worden doorgestuurd....
    Dat de Vomar nu haar reactie op mijn klacht zou indienen bij uw consumentenbond. Wat is nu de bedoeling ???

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Max#1941
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vomar Voordeelmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen