Opgelost door Vomar Voordeelmarkt: Onprofessionele klantenservice
Details
Klacht
Vlak voor de vakantie ging ik met mijn man vakantie boodschappen doen, o.a een paar blikjes bier. Onze 14 jarige kleinzoon was bij ons zoals altijd. Wij kregen het bier niet mee omdat onze kleinzoon erbij was. Desgevraagd zei de jongen aan de kassa dat hij helemaal niet de indruk had dat het bier voor onze kleinzoon was maar hij was bang voor een officiële klacht. Deze werkwijze klopt niet ook niet volgens het Trimbos instituut. De klantenservice geeft onzinnige antwoorden waaruit blijkt dat ze niet begrijpen wat de vraag is of antwoorden nu voor de 4e keer gewoon niet. Dit lijkt me niet de manier waarop je met je klanten omgaatGewenste oplossing
Ik wil graag antwoord op de vragen die gesteld zijn. Sowieso zou antwoorden al fijn zijn- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.