Opgelost door Vomar Voordeelmarkt: Onprofessionele klantenservice

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 686569
Gebruiker
Bangecaissier
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Vlak voor de vakantie ging ik met mijn man vakantie boodschappen doen, o.a een paar blikjes bier. Onze 14 jarige kleinzoon was bij ons zoals altijd. Wij kregen het bier niet mee omdat onze kleinzoon erbij was. Desgevraagd zei de jongen aan de kassa dat hij helemaal niet de indruk had dat het bier voor onze kleinzoon was maar hij was bang voor een officiële klacht. Deze werkwijze klopt niet ook niet volgens het Trimbos instituut. De klantenservice geeft onzinnige antwoorden waaruit blijkt dat ze niet begrijpen wat de vraag is of antwoorden nu voor de 4e keer gewoon niet. Dit lijkt me niet de manier waarop je met je klanten omgaat

Gewenste oplossing

Ik wil graag antwoord op de vragen die gesteld zijn. Sowieso zou antwoorden al fijn zijn
Geboden oplossing
Uiteindelijk maar met de manager van het filiaal tot een oplossing gekomen. Door de klantenservice onbeschoft en onprofessioneel afgehandeld
Status
opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Bangecaissier
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen
  2. Auteur
    Bangecaissier
    Datum
    Geen reactie ontvangen. Ik begin een patroon te zien
  3. Auteur
    Bangecaissier
    Datum
    De klantenservice van Vomar heeft me laten weten niet te reageren op Klantenkompas. Dit heeft dus verder geen zin

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vomar Voordeelmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen