Klacht Vomar Voordeelmarkt: Verkeerde actie daarom minder klantvriendelijk

Klachtnummer
# 295383
Gebruiker
Chantalle1989
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds ze de regel hebben veranderd met het aantal wachtende mensen in de rij. Dat de 4de persoon zijn boodschappen gratis krijgt is het nu zo erg dat als je als eerste klant aan de kassa komt en je je boodschappen op de band ligt dat ze meteen al beginnen met scannen om te voorkomen dat er een rij komt. Je krijgt niet normaal de tijd alles neer te zetten en alles weer in te pakken. Als je dan eindelijk alle boodschappen op de band hebt kunnen plaatsen is de kassière al klaar liggen al je boodschappen op een grote hoop aan de andere kant van de kassa en moet je meteen al afrekenen. Daarnaast wordt er dus geen goeie dag gezegd want het eerste wat je te horen krijgt is het bedrag en een fijn weekend.
Hoop dat klantvriendelijkheid wat meer tegen het daglicht gehouden gaat worden.

De oplossing

Misschien de actie weg halen zodat je geen stress veroorzaakt bij het personeel

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vomar Voordeelmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen