Klacht Vomar Voordeelmarkt: vierde in de rij wordt niet nageleefd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 628656
Gebruiker
Vomarklant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen zondag was ik in de Vomar Badhoevedorp en ik was de vierde in de rij en ik vraag de caissière, ze geeft me aan dat ze er niks vanaf weet. Ik ben naar de klantenservice gegaan en ik vraag of er de vierde in de rij ook hier geldt en hij geeft geen specifiek antwoord. Er wordt een leidinggevende bijgehaald en kijkt naar de beelden en zegt dat ik niet de vierde was wat wel zo was. De regels worden niet gevolgd en t was erg druk op dat moment. Hopelijk wordt het opgelost

Gewenste oplossing

Dat de regels nageleefd worden en er nog een keer naar wordt gekeken
Geboden oplossing
Slecht ervaring,
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vomar Voordeelmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen