Klacht Vomar Voordeelmarkt: Vomar op lambertus zijlplein keert nooit geld uit met 4e in de rij. Altijd discussie en je voelt je

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 688906
Gebruiker
Klachtwaard1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De belofte van Vomar gratis boodschappen bij vierde in de rij,
wat aangegeven wordt met groot bord bij de Vomar op het Lamberus Zijlplein.
Lijkt een oplichting te zijn.
Bij dit Filiaal staan er heel vaak meer dan drie in de rij en 9 van de 10 keer doe ik er niets mee.
Omdat er altijd een discussie volgt en er nooit geld terug geven wordt,
er rond uit gelogen wordt of er een vaag excuse gegeven wordt waarom het deze week niet geldt.
Duidelijk een ontmoediging beleid. En Waarschijnlijk omdat het bij dit filiaal erg vaak voorkomt.
Heel vervelend hoe ik wanneer het overduidelijk de 4e in rij was ik met een omweg als leugenaar uitgemaakt wordt of met een lach op gezicht van de manager in de maling word genomen.
Ik ga niet meer naar de Vomar. Voelt als een scam.

Gewenste oplossing

Dat men zich aan de belofte houdt, het geld terug betaald en en mij netjes en niet onbeschoft behandeld.
Geboden oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vomar Voordeelmarkt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen