Klacht Voogd & Voogd: Geen aandacht om klacht over de app digitale polismap op te lossen

sad Niet opgelost
Ron Eman

Voogd & Voogd assurantiën stelt een app beschikbaar voor een digitale polismap. Hiermee kunnen mutaties, schade e.d. gemeld worden. Helaas! De app is niet toegankelijk, cq werkt niet

In juli dit jaar eerste contacten gelegd over het disfunctioneren van de app. De gestelde vragen door het ICT desk zowel per email als telefonisch beantwoord. Tot op heden is er in tussenliggende periode geen zichtbare vooruitgang geboekt. Verzoeken om mij terug te bellen worden meerdere malen niet nagekomen.

Voogd & Voogd
    Beste meneer Eman,

Wat vervelend dat de app niet werkt en er ook nog geen oplossing is gevonden. Ik heb een officiële klacht aangemaakt en dan ontvangt u binnen 14 dagen een reactie.

Voogd & Voogd Verzekeringen
    Ron Eman
    Het niet functioneren van de app is inmiddels ondergeschikt geworden. Ik heb meer moeite met de duur van de klacht en het niet nakomen van afspraken.
    Voogd & Voogd
    Beste meneer Eman,

Uw oorspronkelijke melding is nog in behandeling bij mijn collega's van de Servicedesk. Onze excuses dat het zo lang duurt voor er een oplossing is gevonden en dan u niet bent teruggebeld. Overigens kunt u via de website www.polismap.nl ook inloggen in uw Polismap.

Zoals gemeld ontvangt u op korte termijn een reactie op de klacht die ik heb aangemaakt.

Voogd & Voogd Verzekeringen

Geachte heer Eman,

Inzake uw melding met ticket nummer 31466 zijn we nog in overleg.

Van mijn servicedesk-collega ontving ik een terugbelverzoek, daarop reageer ik even.
    Morgen wordt door een team software-engineers naar uw melding over de polismap-app gekeken; helaas is het niet eenvoudig te verhelpen.
    Ik hoop morgen meer te kunnen berichten.

Voogd & Voogd Diensten
    Ron Eman
    Tot op heden geen voortgang gemeld. Wederom is een verwachting "Ik hoop u morgen meer te kunnen berichten" niet nagekomen.
    Ron Eman
    Hierna volgt een deelcitaat van Voogd & Voogd Servicedesk. Hiermee sluit ik de klacht over ondersteuning en niet functionerende app af. "Tot onze spijt moeten we concluderen dat we dit probleem niet kunnen oplossen".

Ron Eman
Er is een alternatieve oplossing aangeboden via Google. Ik maak hier geen gebruik van ivm privacy schending van deze site. De door Voogd & Voogd geboden faciliteit, de app, heb ik inmiddels van de telefoon verwijderd.

Ook een klacht indienen over Voogd & Voogd?