Klacht Voogd & Voogd: Geen atwoord op mijn klacht

Klachtnummer
# 614426
Gebruiker
Gebruiker1634314379
Datum
2 reacties

Details

Klacht

1 april geroyeerd maar moet de premie april mei betalen. Na veel contact zeggen ze erg onbeleefd dat ik moet betalen terwijl ik overgegaan ben naar een andere verzekering die per 1 april is in gegaan. En uitleg waarom ik de premie van 1 april 1 mei moet betalen krijg ik geen antwoord. Wel dat ik moet betalen.

Gewenste oplossing

Dat de incaso bureau stopt met aanmaningen over een premie die ik niet hoef tebetalen

2 reacties

  1. Auteur
    Voogd & Voogd
    Datum
    Beste heer Van Looijengoed,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft, en dat u geen antwoord krijgt op uw vraag. Wij hebben een interne klacht voor u aangemaakt onder referentienummer 2022-14100.

    Wij zullen u zo spoedig mogelijk informeren over de afhandeling van de klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Voogd & Voogd Verzekeringen
  2. Auteur
    Voogd & Voogd
    Datum
    Beste heer Van Looijengoed,

    Wij hebben van onze afdeling vernomen dat uw klacht met referentienummer 2022-14100 is afgewikkeld. Onze afdeling heeft telefonisch contact met u gehad, en het telefoongesprek per mail aan u bevestigd.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Voogd & Voogd Verzekeringen

Ook een klacht indienen over Voogd & Voogd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen