Klacht Voogd & Voogd: Geen atwoord op mijn klacht

Gebruiker1634314379

1 april geroyeerd maar moet de premie april mei betalen. Na veel contact zeggen ze erg onbeleefd dat ik moet betalen terwijl ik overgegaan ben naar een andere verzekering die per 1 april is in gegaan. En uitleg waarom ik de premie van 1 april 1 mei moet betalen krijg ik geen antwoord. Wel dat ik moet betalen.

Dat de incaso bureau stopt met aanmaningen over een premie die ik niet hoef tebetalen

Voogd & Voogd
    Beste heer Van Looijengoed,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft, en dat u geen antwoord krijgt op uw vraag. Wij hebben een interne klacht voor u aangemaakt onder referentienummer 2022-14100.

Wij zullen u zo spoedig mogelijk informeren over de afhandeling van de klacht.

Voogd & Voogd Verzekeringen
    Voogd & Voogd
    Beste heer Van Looijengoed,

Wij hebben van onze afdeling vernomen dat uw klacht met referentienummer 2022-14100 is afgewikkeld. Onze afdeling heeft telefonisch contact met u gehad, en het telefoongesprek per mail aan u bevestigd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Voogd & Voogd Verzekeringen

Ook een klacht indienen over Voogd & Voogd?