Klacht Voogd & Voogd: Moderne oplichterij

Yılmaz

Sinds december heb ik autoverzekering bij hun, in jannuari heb ik contact met hun opgenomen voor me achterstand van december het was iets van €30, daarlangs moest ik nog jannuari betalen ik vroeg hun dat ik februari ook wil over maken toen hebben ze uitgerekend en kwamen ze op een bedrag van €150,80. Dus dat heb ik over gemaakt en ik zou tot en met februari mijn premie betaald hebben. Mijn afgesproken begin premie was iets van €60. In februari en maart was ik in buitenland toen ik nog in buitenland was dach ik dat ik nog verzekerd was en in maart heb ik ook nog een premie betaald van €72,40 . Ik heb ook incasso gekregen van €198,28. Dus in een korte termijn ben ik een bedrag van €421,48 verloren. Onlangs al mijn betalingen binnen waren is mijn autoverzekering per 25 februari geschorst. Omdat al mijn betalingen binnen zijn bij hun zeggen ze dat ik als nog verplictig ben geweest om mijn premies te betalen terwijl ik niet verzekerd ben geweest.

Omdat ik alles heb betaald wil ik gewoon verzekerd geweest zijn in de periode dat ik geen dekking had, anders wil ik mijn geld terug

Voogd & Voogd
    Beste meneer Yilmaz,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Als ik u goed begrijp is uw verzekering per 25 februari geschorst omdat de premie niet op tijd binnen was.

Een verzekeraar heeft het recht om bij een betalingsachterstand van 30 dagen de dekking van een autoverzekering te schorsen. Ook al betaalt u daarna het bedrag dat u nog moest betalen, dan betekent dat niet dat u dan uw verzekering weer geldig maakt voor de tijd waarin uw auto geschorst was.

Er wordt na schorsing niet met terugwerkende kracht dekking verleend, u kunt dit ook terugvinden in uw polisvoorwaarden. Voor vragen hierover kunt u ook altijd contact opnemen met uw adviseur.

Voogd & Voogd Verzekeringen

Yılmaz
Hun hebben de betaling niet gezien en niet verwerkt en geven de schuld naar mij terwijl het berdrag in janari al verwerkt moest zijn... Dat had ik al meegekregen van telefoon gesprekken en de email van maandag bevestig dat helemaal want ik heb ook nog eens 30 dagenrecht om mijn achterstand te betalen maar ik was in februari al geschorst. Dus voogd en voogd accepteer je fout en voorkom de jerudische stappen om deze situatie recht te stellen en niet je rechten vertellen want ik weet me rechten ook... Raad je ook aan om ervaren administratiefe personeel aan te nemen dat ze de betalingen niet overslaan en leer dat ze de telefoongesprekken niet zonaar kunnen beeindigen op een onnette manier als ze beetje moeilijk hebben...

Ook een klacht indienen over Voogd & Voogd?