Klacht Voogd & Voogd: PERSOONSGEGEVENS MEE MET KENTEKENREGISTRATIE

ennu?

twee weken geleden heb ik een bestel auto gekocht,niet wetende dat ik een registratie als wanbetaler op mijn naam heb (reden tot nu toe onbekend) via Diks kon niet bij Voogd en Voogd verzekerd worden. Uit paniek , vanwege boetes e.d., heb ik auto via via voor veel te weinig verkocht. Als je als particulier een bestelauto wil verzekeren heb je niet zoveel keus, de nieuwe eigenaar kwam via ander tussenpersoon ook uit bij Voogd verzekeringen. Deze heeft de aanvraag van de nieuwe eigenaar afgewezen,op grond van MIJN persoonsgegevens. Mijn vorige auto verzekeraar wilde dit verhaal niet eens geloven, en beweerd dat dit niet eens mag! De nieuwe eigenaar is laaiend op mij, en beschouwd dit als verborgen gebrek, en wil alle hieruit volgende kosten op mij verhalen. zij willen ook dat ik de auto weer terug neem.

inzage in registratie gegevens en om welk bedrag de zgn wanbetaling gaat, duidelijke verklaring waarom nieuwe eigenaar niet kan verzekeren, duidelijkheid of het nu wel of niet mag, weigeren op grond van registratie gegevens vorige eigenaar, compensatie van de financiële schade hieruit voortgekomen.

Voogd en Voogd
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en laten u zo spoedig mogelijk meer weten over de afhandeling hiervan.

Voogd & Voogd Verzekeringen
    ennu?
    Of Voogd of Diks heeft valsheid in geschrifte gepleegd m.b.t. wie de registratie heeft aangemeld. Op grond van deze registratie wordt zelfs de volgende eigenaar een verzekering geweigerd! Een registratie die U WEIGERT te bevestigen zelfs na 6 keer vragen. Dit is de 7e KOSTENLOZE keer dat ik om bevestiging vraag, Mocht de registratie mij niet toebehoren, zal voor iedere dag een schadeclaim van 250,= worden ingediend, gerekend vanaf de tweede keer dat hier om gevraagd is.
    Voogd en Voogd
    Geachte mevrouw Pertien,

U heeft inmiddels een reactie ontvangen via uw adviseur waarin de situatie is toegelicht.

Het komt erop neer dat wij uw aanvraag niet in behandeling konden nemen vanwege een CIS-melding van uw vorige verzekeraar. Inmiddels is deze registratie door uw vorige verzekeraar ingetrokken. Doordat de tenaamstelling van het voertuig volgens het RDW niet overeen kwam met de nieuwe eigenaar is ook de nieuwe aanvraag afgekeurd.

Diks heeft u verzocht contact met hen op te nemen indien u of de nieuwe eigenaar alsnog een nieuwe aanvraag wenst te doen.

Voogd & Voogd Verzekeringen
    ennu?
    1) nu blijkt er heeft nooit een registratie door Ditzo plaatsgevonden, derhalve kan deze ook niet zijn verwijderd. 2) De auto is een week verkocht geweest, en daarna in het kader van de lieve vrede terug gekocht. De auto heeft dus wel degelijk een week op een andere naam gestaan. 3) in uw 1 ste schrijven heeft u aangegeven dat de Cis registratie door Diks is aangegeven. Nu blijkt dat U zelf dat heeft aangegeven...een niet eenduidig antwoord..Tja, wat moet je er nog meer van zeggen ??
    ennu?
    Er heeft NOOIT een Negatieve registratie op mijn naam plaatsgevonden !!! V&V heeft mij 2,5 mnd het recht op normaal-, sociaal,-maatschappelijk, en FINANCIEEL verkeer ontzegt, * X heb ik gevraagd om becestiging. V&V heeft tot 3 x toe VALSHEID in GESCHRIFTE gepleegt! Dit soort maatschappijen zou VERBODEN moeten worden !

Ook een klacht indienen over Voogd & Voogd?