Klacht Voogd & Voogd: Voogd en Voogd pleegt VALSHEID in GESCHRIFTE!!

# 190129
ennu?

Zie ook " persoonsgegevens mee met kenteken registratie''. en '' wie spreekt hier de waarheid'' Ten onrechte heeft V mij beticht van het hebben van een negatieve registratie op mijn naam.Nu blijkt:er heeft NOOIT een Negatieve registratie op mijn naam plaatsgevonden !!! V&Vheeft mij 2,5 mnd het recht op normaal-, sociaal,-maatschappelijk, en FINANCIEEL verkeer ontzegt, 8 x heb ik gevraagd om bevestiging. Men heeft dit nooit willen toegeven! Liever pleegde V&V tot 3 x toe, om zichzelf in deze schoon te praten, VALSHEID in GESCHRIFTE !
Alle direct en indirect betrokkenen en - verantwoordelijken hebben een door mij op 4-8-'16 aan hen aangeboden ETERNAL en BINDEND CONTRACT GEACTIVEERD ! Ik wens de betrokkenen een fijn leven, een leuke oude dag en een aangename transitie. Waarna zij uitgebreid in staat zullen worden gesteld om een voorstel te doen in hoeveel levens zij de torenhoge schuld (let op incasso kosten 50 % per jaar !) die ze bij mij hebben opgebouwd terug te betalen.

REGISTRATIE van Voogd en Voogd als FRAUDULEUZE, INHUMANE en VALSHEID in GESCHRIFTE plegende verzekeraar.

Ook een klacht indienen over Voogd & Voogd?