Opgelost door Voordeel Auto's Nijkerk: Ondeugdelijke Smart for Two met kenteken 31-JB-GH

rianneterbekke

De geleverde Smart vertoonde op de terugweg naar huis defecten. Onderling afgestemd dat een garage in de buurt de diagnose zou doen. Uit diagnose blijken defecten die maken dat de auto niet de weg had moeten opgaan. Defecten: scheur in subframe, scheve bouten in de draagarm, ontbrekende bouten in de remklauw, de aanwezige bouten zaten bovendien los. Al met al een levensgevaarlijke situatie. De koop is inmiddels ontbonden. Aankoopbedrag retour. Voordeelauto's weigert om de gemaakte kosten voor de diagnose aan ons te voldoen. Een bedrag van 25 euro. Bovendien is een excuus tot nu toe uitgebleven.

Ik wil dat de gemaakte kosten worden terugbetaald en verwacht een excuus voor het feit dat Voordeelauto's mij in levensgevaar heeft gebracht door het leveren van een auto in deze staat.

Wij vinden dat Voordeel Auto's Nijkerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

rianneterbekke
    Klacht is opgelost.

Ook een klacht indienen over Voordeel Auto's Nijkerk?