Klacht Voordeelcollectief Nederland: Voordeelcollectief Nederland stopt niet met bellen voor aanbiedingen op mijn mobiele nummer

BigBoss

Ik word gebeld door een mevrouw die zegt dat ik voordeel kan hebben door korting op mijn maandelijkse energievoorschotbedragen. Ik geef duidelijk aan dat ik NIET gebeld wil worden op mijn mobiele nummer voor reclames, energiecontracten etc. en dat ik doorverbonden wil worden naar zo'n spraakcomputer waarin je het bel-me-niet-meer kunt instellen. Dit heb ik overigens al meerdere keren ingesteld maar toch blijf ik gebeld worden. Helaas werd ik niet doorverbonden maar werd de verbinding gewoon verbroken.

Ik weet niet welk bedrijf er achter Voordeelcollectief Nederland zit. Maar ze moeten mijn mobiele nummer uit hun bestand halen en zich houden aan het bel-me-niet-regeister waar ik ook sta ingeschreven.

Wij vinden dat Voordeelcollectief Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voordeelcollectief Nederland?