Klacht Voordeeldrogist.eu: Geld van niet geleverde producten in augustus nog steeds niet terug betaald.

Simone

Ik heb in augustus een bestelling geplaatst omdat een specifiek produkt gunstig geprijst was. Daar heb ik 7 stuks van besteld. Dit produkt bleek niet leverbaar maar kan tot op de dag van vandaag nog steeds besteld worden via de website. Ook veel andere producten van mijn bestelling konden niet geleverd worden. Ik moest ook naar mijn bestelling vragen en uiteindelijk kwam er een pakket met slechts een aantal producten. Inmiddels heel erg veel mailtjes verder, waar ik soms wel en soms geen reactie op krijg heb ik nog steeds mijn geld niet terug. In augustus werd gezegd dat dit "automatisch" binnen 2 weken zou worden teruggestort. In de laatste mail een paar dagen geleden werd gevraagd of het bedrag al teruggestort was door de provider. Wat een vreemde en onprofessionele gang vsn zaken.

Het geld nu eindelijk eens overmaken met excuses.

Wij vinden dat Voordeeldrogist.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Voordeeldrogist.eu?