Klacht Voordeeldrogisterij: Bestelde artikelen niet geleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 280390
Gebruiker
Henkieh01
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen dinsdag scheermesjes besteld. Voor 21.00 besteld is zelfde dag verzonden. Woensdag keek ik bij mijn post. Geen scheermesjes. Gisteren precies net zo. Dus via de klantenservice een bericht gestuurd. Kreeg ik als antwoord dat het verstuurd was. Echter kijk ik vandaag weer bij mijn post. U raadt het al: geen scheermesjes. Ze kunnen pas na 10 dagen een onderzoek doen. Daar komt dan waarschijnlijk nog een paar week overheen. Hier zit ik niet op te wachten. Allemaal leuk en aardig maar ik wil mijn scheermesjes en anders mijn geld terug. Dit was eenmalig. Ik raad mensen ook niet aan om hier te bestellen. Een zeer slechte klantenservice.

De oplossing

Mijn scheermesjes of mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Voordeeldrogisterij
    Datum
    Beste Henk Bijl,

    Erg vervelend om te horen dat u de scheermesjes nog niet heeft ontvangen.
    Wij bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

    Ik zie inderdaad dat u bestelling is verstuurd op 7 november (dezelfde dag als plaatsing van de bestelling).
    In het algemeen worden brievenbus pakketjes de volgende werkdag geleverd.
    Echter zijn hiervoor helaas uitzonderingen, soms met een uitloop naar een aantal werkdagen.

    Ik ga er vanuit dat uw bestelling één deze dagen door de brievenbus heen komt.
    Mocht dit niet het geval zijn kunt u uiteraard opnieuw contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet, Support Medewerker.
  2. Auteur
    Henkieh01
    Datum
    Bedankt voor u reactie. Ik weet wel dat dit de eerste maar ook gelijk de laatste keer is dat ik via jullie heb besteld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henkieh01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 10 dagen pas een onderzoek kunnen starten en adverteren met vandaag besteld de volgende dag in huis. Ik hoop dat ze gelukkig worden met de scheermesjes. Ga er vanuit dat ik niks meer ga ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Voordeeldrogisterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen