Opgelost door Voordeeldrogisterij: Verzoek om terugbetaling, vervanging of reparatie van oven wordt niet gehonoreerd

content Opgelost
Zaankanter

n januari had ik de Camry mini elektrische oven besteld (factuur bijgevoegd). Wij hebben de oven goed ontvangen en waren er tot nu toe heel tevreden mee. Helaas hebben wij op 14 mei een vervelend incident gehad waar ik de ovendeur heb proberen te openen en het glas van de deur is toen gebarsten.
Ik zou u graag hierover willen informeren want dit heeft tot een gevaarlijke situatie geleid bij ons waar wij scherven in de hele keuken en woonkamer hebben gehad.

Ik heb contact via email en via de telefoon opgenomen en de hele tijd werd mij verteld dat dit eerst met de leverancier moest worden besproken en dat ik nog dezelfde dag of de volgende dag hier bericht over zou moeten krijgen. Tot nu toe is er helaas nog niets gebeurd maar ik heb volgens de EU wetgeving recht op een gratis reparatie of vervanging.

Mijn voorkeur is geld terug voor de oven aangezien we bang zijn dat de deur van de volgende oven van hetzelfde merk ook gaat barsten

Zaankanter
Gratis retour sturen van oven, of het een vervanging, reparatie of geld terug wordt, is mij op dit moment nog niet bekend

Ook een klacht indienen over Voordeeldrogisterij?