Opgelost door Voordeelhunter.nl: Wel verkopen, maar zeer star in het oplossen van een klacht.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 483114
Gebruiker
GAMI
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs heb ik een draadloze inbouw oplader besteld. Bij het aanzetten leek het erop dat de lader werkte.
Hierop heb ik een gat gezaagd in het nachtkastje. Na montage blijkt dat de geleverde power te laag is om de telefoon op te laden. Ook de USB aansluiting laad niet op.

Omdat ik nu met een gat in mijn nachtkastje zit, heb ik Voordeelhunter verzocht om eerst een nieuwe te sturen alvorens ik de defecte retour stuur. Immers anders zit ik weken tegen een gat aan te kijken.

Men geeft aan dat wel te kunnen, maar dan moet ik de nieuwe eerst maar even betalen. En nadat ik de nieuwe ontvangen heb, en de oude retour stuur hopelijk mijn geld terug krijg.

Ik vind dit een zeer starre houden. Voordeelmuis levert een inferieur artikel waardoor ik nu met een gat in mijn meubel zit. Ze willen alleen de lusten van de verkoop, maar niet de lasten, dan verschuilen ze zich achter hun 'policy'. We hebben het hier immers over een klein bedrag van € 20.95.

Voor mij is het een principe kwestie en zou dit veel coulanter door Voordeelhunter opgelost moeten worden., Ik zal de defecte oplader retour sturen, maar niets meer ze afnemen.

De oplossing

Ik ben er nu wel klaar mee. ik wil alleen andere mensen wijzen op de manier van service verlenen.

1 reactie

  1. Auteur
    Voordeelhunter.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant, Spijtig om te horen dat u het zo ervaart. Echter, waren wij erg coulant met onze klanten in het verleden, waardoor daar heel veel misbruik van is gemaakt. Vandaar dat wij 1 streep hebben getrokken. Dit is verder niets persoonlijks. Inmiddels is het artikel teruggestuurd door u en is uw aankoopbedrag teruggestort. Hopende hiermee toch op een beetje begrip van uw kant. Met vriendelijke groet, Jennifer van Voordeelhunter B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GAMI
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het aankoopbedrag is inmiddels netjes teruggestort. Ik blijf de manier van de klachtafhandeling klantonvriendelijk vinden. Voor mij in ieder geval reden om er niets meer te kopen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Voordeelhunter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen