Klacht Voordeelkoning: Ik heb mijn bestelling geannuleerd maar geen geld terug

Klachtnummer
# 339290
Gebruiker
Jojo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb afgelopen maandag 4 stoelen bij jullie besteld kreeg een orde bevestiging , dinsdag een dag erna vind ik andere stoelen en anuleer via hun chat de bestelling en er word me gezegt dat het geld terug gestort zou worden en ik hier een mail van krijg ter bevestiging , ik hen bewijs van de betaling maar tot heden nog niks gehoord en gezien van een mail of geld ,

De oplossing

Ik wil beter contact en mijn geld terug , zo niet zullen we aangiften doen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Voordeelkoning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Voordeelkoning?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen