Opgelost door Voordeelkraam.nl: 1 maand na inwerkingstelling retourprocedure nog geen geld teruggestort gekregen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 324457
Gebruiker
R. Suijkerbuijk
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Product besteld, na 3 weken geleverd gekregen.
Product paste niet.
Retourprocedure opgestart en producten terruggestuurd met track&trace.
Na ruim een maand nog geen terugbetaling ontvangen.
Op vragen en klachten wordt nooit gereageerd en telefonisch onbereikbaar.

Gewenste oplossing

Dat men conform hun eigen procedure mijn aankoopbedrag terugstorten.
Geboden oplossing
Na 2 herinneringsverzoeken kreeg ik eindelijk een reactie. Mijn retourzending was zoek, maar uiteindelijk toch teruggevonden. Inmiddels heb ik een creditnota ontvangen en tot slot stond het geld een dag op mijn rekening. Tip: verstuur je retourzending met een track & trace code, zo kun je altijd aantonen dat je zending is afgeleverd! Klantenservice was ooit tegen lokaal tarief bereikbaar op 0900-1942, maar nu alleen op 0900-1943 (50 cent per gesprek)!!
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    R. Suijkerbuijk
    Datum
    Telefonisch onbereikbaar, je krijgt standaard direct een bandje.
    Invullen klachtenformulier wordt nooit op gereageerd.
  2. Auteur
    Voordeelkraam.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Suijkerbuijk,

    Wij zien dat uw retourzending terecht is. Deze was zoek geraakt in ons magazijn. Wij hebben nu direct de creditatie voor u uitgevoerd. U zult binnen 14 dagen de creditatie retour ontvangen op uw bankrekening.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van Voordeelkraam

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Voordeelkraam.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen