Klacht Voordeelkraam.nl: Bestelling geplaatst en betaald, niet ontvangen, geen contact met Voordeelkraam mogelijk

sad Niet opgelost
Danileen

Factuur ontvangen voor bestelling op 31/10 met vermelding "we zullen je binnen 5 werkdagen informeren over de verzenddatum".
Echter: nog geen informatie ontvangen. Meerdere keer geprobeerd te bellen maar wordt nooit opgenomen. Bestaat dit bedrijf nog ?

Wij willen onze bestelling ontvangen of ons geld terug en wij willen contact hebben met dit bedrijf

Voordeelkraam.nl
    Beste Danielle,

Wij bestaan zeker. Als u ons een bericht stuurt op klantenservice@voordeelkraam.nl dan reageren wij altijd binnen 48 uur op werkdagen. Wij kunnen dit dan gewoon voor u nakijken.

Het team van Voordeelkraam

Danileen
Voordeelkraam antwoordt dat zij navraag doen bij de leverancier over de levering... Het enige positief is dat zij ons mail nu n.a.v. deze klacht hebben beantwoord. Ik hoop dat zij verder ons zullen informeren over onze bestelling zonder dat wij eerst aan de mail moeten hangen. Telefonisch zijn zij overigens nog steeds niet bereikbaar. De communicatiecultuur van een bedrijf in voor mij een sterke criteria in de beslissing om zaken mee te doen.

Ook een klacht indienen over Voordeelkraam.nl?