Klacht Voordeelkraam.nl: Bestelling geplaatst en betaald, niet ontvangen, geen contact met Voordeelkraam mogelijk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 332947
Gebruiker
Danileen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Factuur ontvangen voor bestelling op 31/10 met vermelding "we zullen je binnen 5 werkdagen informeren over de verzenddatum".
Echter: nog geen informatie ontvangen. Meerdere keer geprobeerd te bellen maar wordt nooit opgenomen. Bestaat dit bedrijf nog ?

De oplossing

Wij willen onze bestelling ontvangen of ons geld terug en wij willen contact hebben met dit bedrijf

1 reactie

  1. Auteur
    Voordeelkraam.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Danielle,

    Wij bestaan zeker. Als u ons een bericht stuurt op klantenservice@voordeelkraam.nl dan reageren wij altijd binnen 48 uur op werkdagen. Wij kunnen dit dan gewoon voor u nakijken.

    Met vriendelijke groet,

    Het team van Voordeelkraam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danileen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voordeelkraam antwoordt dat zij navraag doen bij de leverancier over de levering... Het enige positief is dat zij ons mail nu n.a.v. deze klacht hebben beantwoord. Ik hoop dat zij verder ons zullen informeren over onze bestelling zonder dat wij eerst aan de mail moeten hangen. Telefonisch zijn zij overigens nog steeds niet bereikbaar. De communicatiecultuur van een bedrijf in voor mij een sterke criteria in de beslissing om zaken mee te doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Voordeelkraam.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen