Opgelost door Voordeelkraam.nl: geen reactie meer na toezegging terugave aankoopbedrag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 179646
Gebruiker
snoesjepronk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf had (na enige mail en tickets) toegezegd het defecte product terug te nemen en geld te retourneren. Wij hadden een paar data voorgesteld en hierna niets meer vernomen.
Van: Klantenservice Voordeelkraam
Verzonden: woensdag 27 juli 2016 13:04
Aan: a q
Onderwerp: Re: Ordernummer VKC 3519



Geachte mevrouw Pronk,

Wij hebben de case geescaleerd omdat het veel te lang duurt voor u.
Wenst u een nieuw exemplaar of uw geld terug?

Wij laten het pakket bij u afhalen, want het kost u teveel tijd en moeite.
Als u laat weten wat u wenst en een dag waarop uw thuis bent, zorgen wij voor afhalen of omruiling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Voordeelkraam.nl

De oplossing

Het ophalen van het product en het aankoopbedrag retour

3 reacties

  1. Auteur
    snoesjepronk
    Datum
    Voordeelkraam heeft gereageerd. Nu nog even afwachten tot alles is afgehandeld.
  2. Auteur
    snoesjepronk
    Datum
    Wel toegezegd het geld over te maken en het pakketje op the halen maar nog geen resultaat
  3. Auteur
    snoesjepronk
    Datum
    Het geld is bijgeschreven wel pas na mailen naar het keurmerk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
snoesjepronk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Voordeelkraam.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen