Klacht Voordeelmagazijn.nl: Bestelling geplaatst en betaald, bestelde niet ontvangen, geen reacties op emails.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 323036
Gebruiker
Teleurgesteld
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op 1 september 2018 een bestelling geplaatst bij dit bedrijf.
Ik kreeg een bevestiging per email: factuurnummer INV02590.
Het bedrag € 59,95 heb ik meteen per Ideal overgemaakt.
Ik heb het bestelde niet ontvangen.
Daarna verschillende emails gestuurd waarop ik emails terug kreeg met de mededeling dat er binnen 48 uur persoonlijk contact met mij opgenomen zou worden
Dit is niet gebeurd, daarna niets meer gehoord.
Telefonisch contact via het aangegeven nummer: 010 - 2613213 is ook niet mogelijk: een vaag gekraak en voicemail.
Na de bevestiging van de bestelling van 1 september 2018 heb ik geen enkel bericht meer ontvangen en is er op mijn berichten niet gereageerd.

De oplossing

Ik wil het betaalde bedrag van € 59,95 teruggestort krijgen op mijn bankrekening.

7 reacties

  1. Auteur
    Teleurgesteld
    Datum
    Het is nu 24 september en ik heb nog steeds geen enkele reactie van Voordeelmagazijn.nl!
  2. Auteur
    Teleurgesteld
    Datum
    Nog steeds geen enkele reactie van voordeelmagazijn! 29 september 2018!
  3. Auteur
    Teleurgesteld
    Datum
    4 oktober: geen enkele reactie van voordeelmagazijn!
  4. Auteur
    Teleurgesteld
    Datum
    Ik heb de klacht voorgelegd aan de Keurmerk registratie: www.keurmerk.info
    Zij hebben de webshop geschorst.
    Nu overweeg ik aangifte te doen van de klacht.
  5. Auteur
    Teleurgesteld
    Datum
    Inmiddels heb ik aangifte gedaan van oplichting via internet.
  6. Auteur
    Teleurgesteld
    Datum
    De Keurmerk registratie gaat ervoor zorgen dat het keurmerk verdwijnt van de site van de webshop van voordeelmagazijn.
  7. Auteur
    Teleurgesteld
    Datum
    Aangifte gedaan bij de politie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgesteld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, geen enkele reactie. Aangifte van oplichting gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Voordeelmagazijn.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen